Το Μεταναστευτικό σε Τουρκία & Ελλάδα ως σχέδιο, εργαλείο, όπλο – The Analyst
ΞΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Το Μεταναστευτικό σε Τουρκία & Ελλάδα ως σχέδιο, εργαλείο, όπλο

 

Ένα άλλο σημαντικό γεγονός που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι στην πλειονότητά τους οι άνδρες “μετανάστες άνευ ταξιδιωτικών εγγράφων”, κατά την είσοδό τους στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ονομάζονται Muhammed (Μωάμεθ), που στο Ισλαμικό εθιμοτυπικό έχει και την έννοια ότι είναι ακόλουθος του Μωάμεθ και του Κορανίου. Εάν μόνο με την εν λόγω δήλωση γίνονται δεκτοί και προωθούνται στην ηπειρωτική Ελλάδα, εκτός του ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο Οικογενειακό και Αστικό Δίκαιο, έστω και μεμονωμένα θα εμφανιστούν και ποινικά αδικήματα. Όταν μερικοί εξ αυτών θα προσπαθήσουν να επιβάλουν το Ισλάμ, όπως τους επιτάσσει το Κοράνι και τους ασκηθεί δίωξη, ευθαρσώς θα αμυνθούν λέγοντας ότι από την πρώτη μέρα που βρέθηκαν ενώπιον των Ελληνικών Αρχών είχαν δηλώσει ότι ήταν ακόλουθοι του Μωάμεθ και του Κορανίου, γεγονός που έγινε αποδεκτό από τις Αρχές…

.

Τα 4 Α της καταστροφής της ανθρωπότητας: Αμάθεια, Αντιζηλία, Απληστία, Αλαζονεία

.

Το άρθρο αποτελείται από 5 σελίδες

Άποψη

του Βασίλη Κυρατζόπουλου

Είναι γεγονός ότι το ανθρώπινο είδος μεταναστεύει από την πρώτη περίοδο εμφάνισης του Homo sapiens επί της γης. Στις πρώτες περιόδους είτε για τον επιούσιο (ως τροφοσυλλέκτης, κυνηγός) είτε για την αποφυγή θανάσιμων κινδύνων (φυσικές καταστροφές, θεομηνίες, ασθένειες, κλιματικές αλλαγές) και στις επόμενες περιόδους για να προστατευθεί από το είδος του (λόγω πολιτισμικής ή/και στρατιωτικής ανωτερότητας πρώτα και για να αποφύγει τις πρακτικές του ισχυρού διαφορετικού έπειτα). Ναι μεν η ανθρωπότητα προόδευε, όμως τα αίτια μετανάστευσης αυξήθηκαν λόγω των νέων αδυναμιών που εμφάνισε ο πολιτισμένος άνθρωπος (απληστία, αλαζονεία, επιβολή).

Επίσης είναι γεγονός ότι σ’ όλη την ανθρώπινη ιστορία οι μετανάστες χρησιμοποιήθηκαν ως αντικείμενα εκμετάλλευσης Επειδή η ιστορία γράφεται από τους νικητές ή/και ισχυρούς της αντίστοιχης περιόδου, εκλείπει παντελώς από την παγκόσμια βιβλιογραφία η ενιαία ιστορία των ηττημένων μεταναστών (από φυσικά φαινόμενα, ή από εχθρούς).

Μετά την αισθητή μείωση των “θερμών θρησκευτικών συγκρούσεων”, στο δεύτερο ήμισυ του 19ου αιώνα (αι.) σημειώνονται:

  • το αποκορύφωμα της αποικιοκρατικής πολιτικής, που επιφέρει την αλλαγή του πολιτικού χάρτη της Αφρικής,
  • οι αποτυχημένες οικονομικές μεταρρυθμίσεις σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία, που προκαλούν πτωχεύσεις κρατών ανά την υφήλιο,

που μοιραία θα επιφέρουν:

  • συγκρούσεις μεταξύ των ισχυρών Ευρωπαϊκών βασιλείων,
  • αιματηρό εμφύλιο στην Βόρειο Αμερική,
  • βία σ’ όλη την Αφρικανική ήπειρο,
  • εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες ανά την υφήλιο.

Έτσι οι εχθροπραξίες μεταφέρονται σε πυκνοκατοικημένες περιφέρειες από τις οποίες σημειώνονται μαζικές μεταναστεύσεις αμάχων προς πάσα κατεύθυνση.

Το 1899 ο Βαρόνος Martens διατυπώνει τον όρο διαφύλαξης δικαιωμάτων κατοίκων σε εμπόλεμες περιοχές (the Martens Clause)[1]. Αρχές του 20ου αι. με πρωτοπόρους Ευρωπαίους ηγέτες γίνονται προσπάθειες θεσμοθέτησης της έννοιας του “πρόσφυγα”[2]. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο με την ίδρυση του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) και την Παγκόσμια Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (10/12/1948), στις 28/7/1951 στην Γενεύη θα τεθεί προς κύρωση στα κράτη μέλη του ΟΗΕ η Σύμβαση “περί της Νομικής Κατάστασης των Προσφύγων”. Ενώ η Ελλάδα θα κυρώσει άμεσα και ανεπιφύλαχτα τη Σύμβαση (Ν.Δ.3989/ ΦΕΚ Α’ 201-26/9/1959), η Τουρκική Δημοκρατία (ΤΔ), θα την υπογράψει με επιφυλάξεις (σε άρθ. 1 παρ Α και άρθ. 42) στις 28/8/1951.

Η εν λόγω Σύμβαση θα δεχτεί πολλαπλές διευκρινίσεις, συμπληρωματικές συμβάσεις και πρωτόκολλα [3]. Επιπλέον θα υπογραφούν αντίστοιχες συμβάσεις που αφορούν αποκλειστικά ενώσεις ή/και συνασπισμούς κρατών[4]. Επίσης πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι ετήσιες εγκύκλιοι που εκδίδει η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες. Όλα τα προαναφερόμενα συγκροτούν το Νομικό πλαίσιο δικαιωμάτων και υποχρεώσεων μεταναστών και προσφύγων τον 21ο αι.

Πρόσφυγας – Μετανάστης – Παράτυπος Μετανάστης

Με τις παγκόσμιες πολιτικές και τεχνολογικές εξελίξεις του 20ου αι, η υφήλιος θα μετατραπεί σε μία “γειτονιά”. Κυρίως από την δεκαετία του 1960 αρχίζουν να σημειώνονται μαζικές μετακινήσεις πληθυσμών, που δεν σχετίζονται με πολέμους ή λιμούς. Η ακμή του γεγονότος σημειώνεται με την κατάρρευση του Ανατολικού μπλοκ, όπου πολίτες χωρών του τέως Συμφώνου της Βαρσοβίας αναζητούν περιοχές, όπου θα μπορέσουν να διαβιώσουν αξιοπρεπώς. Τότε οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα αναθεωρήσουν τα σκληρά μέτρα περί παραβίασης συνόρων και μετακινήσεων άνευ ταξιδιωτικών εγγράφων. Έτσι παγκοσμίως εδραιώνεται η έννοια της προστασίας των “οικονομικών μεταναστών”. Αν και η Ελλάδα ήταν χώρα που από τα τέλη του 19ου αι. σταθερά ανά 25 περίπου έτη, εξήγαγε οικονομικούς μετανάστες (ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Γερμανία, κ.ά), την δεκαετία του 1990 θα μετατραπεί σε χώρα υποδοχής μεταναστών (από Ανατολικό Μπλοκ) και προσφύγων (λόγω Τουρκό-Κουρδικών και Αραβο-Κουρδικών συγκρούσεων σε Ανατολία και Ιράκ).

Μπροστά στις ραγδαίες εξελίξεις, η Διεθνής Αμνηστία και η Ύπατη Αρμοστεία καλούνται να διευκρινίσουν τη διαφορά του “πρόσφυγα” από τον “μετανάστη”. Έτσι, με τις επιφυλάξεις που εκφράζονται από “φιλοσόφους του Δικαίου”, διατυπώνονται οι ορισμοί:

Μετανάστης/ια είναι το άτομο που εγκαταλείπει τη χώρα καταγωγής του, προσβλέποντας σε καλύτερες οικονομικές ή/και κοινωνικές συνθήκες στη χώρα του τελικού του/της προορισμού.

Πρόσφυγας είναι, ένα άτομο που εγκαταλείπει τη χώρα ή τον τόπο καταγωγής του, λόγω δικαιολογημένου φόβου δίωξης για λόγους φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, συμμετοχής σε ορισμένη κοινωνική ομάδα, πολιτικών πεποιθήσεων και εξαιτίας αυτού του φόβου δίωξης αδυνατεί ή δεν επιθυμεί να απολαμβάνει την προστασία της χώρας αυτής ή την επιστροφή σ’ αυτήν. (αρθ.1 παρ.2 Σύμβαση Γενεύης 1951).

Ως προς την Ύπατη Αρμοστεία τέλη του 1999 υπάρχουν κατατρεγμένοι 70,8 εκ. συνάνθρωποί μας (41,3 εκ. εκτοπισμένοι εντός της χώρας καταγωγής τους, 25,9 εκ. πρόσφυγες υπό προστασία της Ύπατης Αρμοστείας και 3,5 εκ. αναγνωρισμένοι πρόσφυγες που απολαμβάνουν την προστασία των χωρών που τους αποδέχτηκαν)[5].

Λόγω του ότι πολλά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) χρησιμοποιούν τον όρο λαθρομετανάστης, η Ύπατη Αρμοστεία έχει προβεί στην εξής διευκρίνηση: Επειδή ο άνθρωπος ως όν δεν μπορεί να είναι λαθραίο αντικείμενο (λαθραίο μπορεί να είναι μόνο υλικό άψυχο αντικείμενο), και επειδή η έννοια “λαθραίο” παραπέμπει σε ποινικό αδίκημα (εφόσον, λόγω ανάγκης το ταξίδι άνευ ταξιδιωτικών εγγράφων είναι πταίσμα), ο δόκιμος όρος είναι “Παράτυπος Μετανάστης“.

Βέβαια τονίζεται ειδικά ότι, πρόσφυγες και μετανάστες υποχρεούνται να σέβονται τους νόμους και τους κανονισμούς της χώρας που βρίσκονται. Επίσης δεν προστατεύονται άτομα τα οποία έχουν διαπράξει εκτός της χώρας ασύλου εγκλήματα:

  • κατά της ειρήνης,
  • τρομοκρατίας,
  • πολέμου,
  • κατά της ανθρωπότητας ,
  • κάποιο σοβαρό και μη-πολιτικό.

Άτομο που συνεχίζει να παίρνει μέρος σε στρατιωτικές δραστηριότητες δεν μπορεί να λάβει άσυλο. (αρθ. 1 παρ. Ε, Στ, Σύμβαση Γενεύης 1951). Επίσης στο αρθ. 1 παρ. Γ της Σύμβασης αναφέρονται ειδικές περιπτώσεις που εξαιρούνται άτομα από τις ευεργετικές συνθήκες του ασύλου. Παράλληλα δε οι συμβαλλόμενες χώρες πρέπει να σεβαστούν τα δικαιώματα των προσφύγων όπως:

  • την προσωπική κατάσταση (αρθ.12, μία εξ αυτών ο θεσμός του γάμου),
  • το θρήσκευμα (αρθ. 4),
  • το δικαίωμα συνεταιρίζεσθαι (αρθ. 15),
  • το δικαίωμα προσφυγής στα δικαστήρια (αρθ.16),
  • κά.

Το άρθρο 7 της Σύμβασης της Γενεύης

Το σημαντικότερο είναι ότι η Ύπατη Αρμοστεία στηρίζει πρόσφυγες μόνο για τρία έτη. Μέχρι το πέρας αυτής της περιόδου ο αιτών άσυλο πρόσφυγας πρέπει να μεταβεί ή σε χώρα που του έχει παραχωρήσει άσυλο, ή να πολιτογραφηθεί στη χώρα που φιλοξενείται (αρθ. 7 παρ. 2,3, Σύμβαση Γενεύης 1951), είτε να περιφέρεται παράνομα. Το ζήτημα της παράνομης διαμονής συντελεί και στην πλήρη εκμετάλλευση του πρόσφυγα όπου και αν εγκλωβιστεί. Επειδή κάθε πρόσφυγας έχει δικαίωμα να υποβάλλει μόνο μία φορά αίτηση ασύλου (αρθ. 1 παρ. Γ, Σύμβαση Γενεύης 1951) ούτως ώστε να εκμεταλλευτεί “τα αγαθά” από τις ευεργετικές διατάξεις της Ύπατης Αρμοστείας, που του παρέχονται στην 3ετη περίοδο αναμονής έγκρισης του αιτήματος ασύλου, εμφανίστηκε “ο κανόνας” κυκλοφορίας των αιτούντων ασύλου άνευ ταξιδιωτικών εγγράφων. Έτσι ο “εκμεταλλευτής των ευεργετικών διατάξεων” σε κάθε χώρα που εμφανίζεται δηλώνει νέα στοιχεία και απολαμβάνει εκ νέου τα αγαθά των ευεργετικών διατάξεων. Αν και το θέμα τοπικά αντιμετωπίστηκε με λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων, επειδή δεν έχουν ακόμα ενοποιηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο οι βάσεις δεδομένων δακτυλικών αποτυπωμάτων, ο “εκμεταλλευτής” με συνεχή αλλαγή τοποθεσιών επιτυγχάνει συνεχώς τις απολαβές.

Οι διαφορές αντίληψης και δυνατότητας παροχής “ελαχίστων απαιτούμενων αγαθών προς αξιοπρεπή διαβίωση” μεταξύ Δύσης και υπολοίπων χωρών συντελούν στο να αλλάξει σε παγκόσμιο επίπεδο η μορφή της μετανάστευσης. Έτσι στα τελευταία χρόνια ο αριθμός των ατόμων που μεταναστεύουν έχει αυξηθεί υπερβολικά. Τα γεγονότα του Έβρου που ξεκίνησαν την Καθαρά Δευτέρα τις 2/3/2020 μας υποδεικνύουν ότι η Σύμβαση του 1951 χρήζει επιπλέον διευκρινήσεων και δικλίδων για τον χαρακτηρισμό των: “Πρόσφυγα – Μετανάστη – Παράτυπου Μετανάστη”.

Παρακάτω θα επανέλθουμε στην νεοφιλελεύθερη αντίληψη της “προσφυγικής βιομηχανίας”, όμως πρώτα ας δούμε την πολιτική εκμετάλλευση της Σύμβασης του 1951.

Η ΤΔ στα αχνάρια εφαρμογής του “Εθνικού Όρκου” και η ΕΕ

Ο γράφων σε μακροσκελή και αναλυτική μελέτη, που είχε αναρτήσει τον Απρίλιο του 2016, είχε αναφερθεί στους κινδύνους που θα αντιμετώπιζαν Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ)[6]. Τώρα που γίνονται ορατά τα προβλεπόμενα, ας αναλύσουμε τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τα τελευταία τρία χρόνια συνοδευόμενα από απορίες και προβλέψεις.

Από την πρώτη μέρα εμφάνισης της “Συριακής Άνοιξης” στην πόλη Daraa (15/3/2011), οι Ισραηλινές Αρχές έχοντας υπόψη τα γεγονότα που συνοδεύουν την “Αραβική Άνοιξη”, εγείρουν θέμα ασφάλειας για τη χώρα τους:

  • Χάρτη 1: Απαιτήσεις Ισραήλ περί “ζώνης ασφαλείας”

    Από την μία το Ισραήλ επίσημα εγείρει θέμα “εθνικής ασφάλειας” και ζητά να οριστεί “ζώνη ασφαλείας” βάθους 10 χλμ. από τα σύνορα του Golan, βάθος το οποίο απέχει περίπου 20χλμ. από τα επίσημα σύνορα του Ισραήλ. Στη νέα ζώνη που απαιτείται συγκαταλέγονται 17 χωριά με περίπου 15.000 κάτοικοι, ως επί το πλείστον Δρούζοι[7]. Οι υπεύθυνοι του ΟΗΕ θα αρνηθούν την εν λόγω απαίτηση προβάλλοντας τις επιφυλάξεις τους ότι τις ίδιες απαιτήσεις μπορούν να εγείρουν ΤΔ και Ιορδανία.

  • Από την άλλη ο Bashar Hafez al-Assad (Assad, Άσαντ) από αρχές του 2015 καταγγέλλει ότι οι αεροπορικές δυνάμεις του Islamic State Iraq and Sham (ISIS, Ισλαμικό Κράτος Ιράκ και Δαμασκού) είναι αυτές του Ισραήλ[8].

Λόγω της ραγδαίας και βάρβαρης εξάπλωσης του ISIS, η ΤΔ μέχρι το τέλος του 2014 θα δεχθεί περίπου 2 εκ. πρόσφυγες. Ο Recep Tayyip Erdoğan (RTE), καταργώντας την βίζα σε Ισλαμικά κράτη, καλεί τους Μουσουλμάνους πρόσφυγες στην ΤΔ αποκαλώντας τους “αδελφοί μας Μουσουλμάνοι”, τονίζοντας ότι είναι Ισλαμική υποχρέωση να τους φιλοξενήσουν. Όταν οι φιλοξενούμενοι, όπως καταγγέλλουν οι Αρχές της ΤΔ, τέλη του 2018 αγγίζουν τα 5 εκ., μετατρέπονται σε αντικείμενο διαπραγμάτευσης με την Δύση αποβλέποντας στα ταμεία των ΜΚΟ, ταμεία που λόγω του “μεταναστευτικού” εμφανίζουν πλεόνασμα !

Στις 29/9/2014 ο βοηθός Πρωθυπουργού της ΤΔ Bülent Arınç κατά την διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του στην Καμπούλ θα δηλώσει ότι η ΤΔ θα προβεί σε διαδικασίες δημιουργίας “ζώνης ασφαλείας” στα σύνορα Συρίας και Ιράκ[9].

Μετά τις πολεμικές επιτυχίες των Κούρδων στο Kobanî (15/9/2014 – 15/3/2015), στις οποίες εμπλέκονται όλες οι ένοπλες Κουρδικές ομάδες, το Partiya Yekîtiya Demokrat (PYD, Κόμμα Ένωση Δημοκρατών) θα ανακοινώσει την αυτόνομη Κουρδική περιοχή της Βόρειας Συρίας (Rojava). Στις 26/6/2015 ο RTE θα ανακοινώσει τις προθέσεις της ΤΔ να δημιουργήσει “ζώνη ασφαλείας” εντός της Συριακής επικράτειας[10], προσθέτοντας ότι η ΤΔ ποτέ δεν θα δεχτεί την ίδρυση Κουρδικού κράτους Βόρεια της Συρίας [Κοίτα χάρτη 2]. Θα επαναλάβει το ίδιο στις 29/6/2015 στο Millî Güvenlik Kurulu (MGK, Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας), ζητώντας από τις Ένοπλες Δυνάμεις να προετοιμαστούν για την αντιμετώπιση του ISIS και του PYD[11]!

Χάρτης 3: Το 3ο μεγαλύτερο τείχος της υφηλίου

Αρχές του 2016 Ομοσπονδία της Ρωσίας και ΕΕ συμφωνούν ότι τα “no fly zones” (ζώνες απαγόρευσης πτήσεων) μπορούν να κηρυχτούν στη Συρία με απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (ΣΑ-ΟΗΕ), χωρίς να υπάρχει η συγκατάθεση της Δαμασκού. Αρχίζει η “κατά το δοκούν ερμηνεία” των ψηφισμάτων του ΣΑ-ΟΗΕ. Την ίδια περίοδο η ΤΔ θα ισχυριστεί ότι: “από την ημιαυτόνομη περιφέρεια της Κουρδικής διοίκησης του Afrin εισέρχονται στην ΤΔ πρόσφυγες αλλά και Κούρδοι τρομοκράτες”. Έτσι με πρόσχημα την “εθνική ασφάλεια”, από τον Ιανουάριο του 2016 ξεκινά από τα Συριο-Τουρκικά σύνορα της Αντιοχείας (για την ΤΔ, Hatay=Χάταϊ) την ανέγερση τείχους [(ύψος 3μ. πάχος 2μ.) Κοίτα χάρτη 3]. Η ανέγερση του τείχους θα χρηματοδοτηθεί από τον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας της ΤΔ [Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ)].

Βάσει της 6ης εκ των έξι αρχών που συμφωνήθηκαν στις Βρυξέλες μεταξύ ΤΔ – ΕΕ στις 16/3/2016 για τον τρόπο διαχείρισης της προσφυγικής κρίσης όπως αποφασίστηκε στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο (Ε.Σ.) στις 17 – 18/3/2016, η ΤΔ από την μία θα γίνει αποδεκτή ως “ασφαλής περιοχή για πρόσφυγες”, από την άλλη λόγω “εθνικής ασφάλειας” θα εισβάλλει στη Συρία, προκαλώντας κύμα προσφύγων. Συγκεκριμένα οι Ισραηλινές δυνάμεις στις 11/7/2016 θα εισέλθουν στα εδάφη της Συρίας και θα καταστρέψουν οτιδήποτε κινείται σε απόσταση 300 μ. από τα αναδιαμορφωμένα σύνορα των υψιπέδων του Golan[Κοίτα χάρτη 1]. Ακολουθεί η εισβολή της ΤΔ στις 24/8/2016.

Την περίοδο (31/5/2016 – 27/8/2016) οι Κουρδικές δυνάμεις των YPG και SDF υποστηριζόμενες από ολιγομελείς ομάδες των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ θα καταλάβουν τη Manbij, πρωτεύουσα του ISIS στη Συρία. Τις τελευταίες μέρες της μάχης Manbij, όταν πλέον διαφαίνεται το αποτέλεσμα, στις 22/8/2016 το Τουρκικό πυροβολικό θα σφυροκοπήσει θέσεις των YPG και SDF. Έτσι αρκετοί μαχητές του ISIS θα βρουν την ευκαιρία να δραπετεύσουν από την πολιορκημένη Manbij και θα αποτελέσουν τους νέους πρόσφυγες του ηττημένου ISIS. Τότε δεν θα εισακουστούν οι καταγγελίες του εκπροσώπου των Συμμαχικών Δυνάμεων[12], ότι η ΤΔ στηρίζει απροκάλυπτα το ISIS, γεγονός που καταγγέλθηκε και από τον Γάλλο Πρόεδρο Emmanuel Jean-Michel Frédéric Macron κατά την διάρκεια της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Λονδίνο στις 10/12/2019[13].

Δυστυχώς ο Macron την περίοδο που συντάσσονταν η παρούσα ανάλυση, καθόταν στο ίδιο τραπέζι με τον RTE σε “γύφτικο παζάρι” για να οριστεί το πόσο θα χρεωθεί ο Ευρωπαίος πολίτης προς απόδοση “φόρου υποτελείας” στην ΤΔ, όταν τα κράτη της ΕΕ στέναζαν από τις επιπτώσεις του κοροναϊού.

Το νέο δεδομένο της εισβολής των Τουρκικών Δυνάμεων στη Συρία είναι η επανεμφάνιση του θεσμού των başıbozuk (Μασιμποζούκ)[14]. Η ΤΔ χρησιμοποιώντας τους μισθοφόρους του Συριακού Αραβικού Στρατού (SAA)[15], βαφτίζοντάς τους Ελεύθερος Συριακός Στρατός (Free Syrian Army, FSA που τροφοδοτείται από την ΤΔ) θα τους υποκινήσει σε θηριωδίες (εθνοκάθαρση) προς απόκτηση λαφύρων, όπως ορίζει το Ισλαμικό Δίκαιο. Έτσι τα αδικήματα κατά της ανθρωπότητας που διαπράττονται υπέρ της ΤΔ θα χρεωθούν στη Συρία ..!

Με την εισβολή οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις καταλαμβάνοντας την περιφέρεια Al-Bab (6/11/2016 – 23/2/2017) θα ανακόψουν:

  • Την επικοινωνία Afrin με Manbij (Μανμπίζ, Ιεράπολη),
  • Την Rojava (δημιουργώντας δύο ξεκομμένες Κουρδικές περιφέρειες),
  • Το στρατηγικό σχέδιο των Κούρδων, να βρουν έξοδο στη θάλασσα.

Όταν ΗΠΑ και Ομοσπονδία της Ρωσίας επέτρεψαν την άλωση της περιφέρειας Al-Bab από την ΤΔ, διαφάνηκε ξεκάθαρα το μέλλον των Κούρδων της Συρίας…

Το Ισραήλ θα προβεί σε “πονηρότερο” σχέδιο. Χρηματοδοτώντας από την μία τις ΜΚΟ και από την άλλη “επαναστάτες” κατά του καθεστώτος Assad, αθόρυβα θα αποκτήσει τον έλεγχο της ποθούμενης “ζώνης ασφαλείας”[16]. [Κοίτα χάρτη 1].

Απορία 1: Εφόσον οι αιματηρές αντιδράσεις των Μουσουλμάνων βασίζονται στις χρόνιες καταπιέσεις του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων, πώς στην διένεξη ISIS δεν έχει πέσει σφαίρα εντός της επικράτειας του Ισραήλ που συνόρευε με το Χαλιφάτο, ενώ η Ευρώπη πλήττεται από “τρομοκρατικές ενέργειες”;

Στις 20/1/2018 οι Ένοπλες Δυνάμεις της ΤΔ θα ξεκινήσουν την επιχείρηση “κλάδος ελιάς” με στόχο την “κάθαρση του Νομού Afrin της Συρίας από τρομοκράτες ” (εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο ISIS ουδέποτε κατόρθωσε να εισβάλει στο Afrin). Οι επικαλούμενοι τρομοκράτες ήταν οι δυνάμεις του Κουρδικού Εργατικού Κόμματος PKK και των PYD-YPG. Επίσης στην εν λόγω επιχείρηση εμπροσθοφυλακή ήταν πάλι οι λαφυραγωγοί του SAA, συνεχίζοντας την εθνοκάθαρση κατά Κούρδων, Ασσυρίων, Σιιτών Αράβων και Χριστιανών Αράβων.

Στις 28/3/2018 θα λήξει η επιχείρηση “κλάδος ελιάς” με την οποία η ΤΔ θα κατακτήσει 6 δήμους και 286 χωριά της Συρίας. Αμφότερες πλευρές θα ανακοινώσουν διαφορετικό ύψος  απωλειών. Όμως, όπως δηλώνουν στελέχη του ΟΗΕ, ο πληθυσμός του νομού προ των μαχών ανέρχονταν σε 323.000 και τέλος των εχθροπραξιών είχαν απομείνει μόνο ~ 110.000. Σημειώνεται δε 75.000 έχουν προσφύγει στο Tal Refaat και άλλοι 25.000 σε Nubul, Zahraa και στα γύρω χωριά[17]. Εάν λάβουμε υπόψη και τις ~ 5.000καταγεγραμένες απώλειες των μαχών, αγνοείται η τύχη περίπου ~ 108.000 ανθρώπων…

Απορία 2. Έχοντας υπ’ όψιν ότι ο μέγιστος αριθμός απωλειών στις μάχες ανέρχεται σε 5.303 άτομα και των καταγεγραμμένων προσφύγων σε (~100.000), αγνοείται η τύχη ~108.000 ανθρώπων. Ποια είναι η έρευνα που διεξήχθη από τον ΟΗΕ;

Εφόσον από τα 911 χλμ συνοριακής γραμμής Συρίας – Τουρκίας μέχρι τις 14/5/2017 είχαν ολοκληρωθεί 511,73 χλμ τείχους [18], ήταν αδύνατο εάν υπήρξε κύμα προσφύγων προς την ΤΔ να μην πέσει επάνω στο τείχος.

Την ίδια περίοδο ο RTE, όπου και αν βρίσκονταν κατηγορούσε την ΕΕ, ότι δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την ΤΔ σ’ ότι αφορά την περίθαλψη των “αιτούντων άσυλο”. Ειδικά συνεχίζει να τονίζει ότι η ΤΔ φιλοξενεί 3,6 εκ. πρόσφυγες από Συρία [Κοίτα πίνακα 1]. Στον ιστότοπο της Ύπατης Αρμοστείας εκλείπει παντελώς η αναλυτική κατανομή των προσφύγων ανά γεωγραφική περιοχή στην ΤΔ, ενώ εμφανίζονται αναλυτικότατες πληροφορίες για τις γείτονες χώρες που φιλοξενούν Σύριους πρόσφυγες ή/και “αιτούντες άσυλο”. Σε κάθε συνάντηση του RTE με ηγέτες της ΕΕ τίθεται το θέμα άρσης βίζας για πολίτες της ΤΔ προς χώρες της ΕΕ, γιατί;.

Απορία 3: Η ΤΔ επιτρέπει να λειτουργήσουν ελεύθερα τα στελέχη της Ύπατης Αρμοστείας; Οι αριθμοί που ανακοινώνονται από κυβερνητικούς της ΤΔ επιβεβαιώνονται από θεσμούς του ΟΗΕ; Πού αναρτώνται οι αντίστοιχοι πίνακες; Γιατί το έλλειμμα της Ύπατης Αρμοστείας δεν καλύπτεται από τις επιχορηγήσεις της ΕΕ προς την ΤΔ, επιχορηγήσεις  που τα τελευταία τρία χρόνια (2017 – 2019) ανέρχονται σε 6 δις Ε;

Προφανώς το τείχος στα Τούρκο-Συριακά σύνορα ήταν εποικοδομητικό για την ΤΔ, όπου τέλη του 2017 ξεκινά την ανέγερση νέου τείχους και στα Τούρκο-Ιρανικά σύνορα μήκους 144 χλμ., του οποίου το 55% θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2018[19].

Απορία 4: Η ΤΔ από το 1984 σταθερά και συνεχόμενα εισβάλλει στο Ιράκ, ως περιοχή ορμητηρίων των “τρομοκρατών Κούρδων ” στην ΤΔ. Όμως τώρα που θωρακίζει τη χώρα με τείχη αφήνει ακάλυπτα τα Τούρκο-Ιρακινά σύνορα. Γιατί;

Στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου του 2018 στην περιοχή Καβύλης του Έβρου πολυπληθής ομάδα “μεταναστών” προβάλλοντας διάφορες αιτιολογίες ανά 5 μέρες και για 3 ώρες θα κλείσουν την κυκλοφορία στην βασική αρτηρία που συνδέει τις Καστανιές με την Ορεστιάδα[20]. Τότε το γεγονός παρουσιάστηκε ως “ασύμμετρα σενάρια”, όμως εάν συνδυάζονταν με τα γεγονότα των Νότιο Ανατολικών συνόρων της ΤΔ, η λέξη “σενάρια” προφανώς θα αντικαθιστούνταν με άλλη. Γιατί; Ας το δούμε:

Συνεχίστε στη δεύτερη σελίδα……


Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν αποκλειστικά τους συγγραφείς τους. Η ιστοσελίδα μας δεν λογοκρίνει τις γνώμες των συνεργατών της.

Συντάξτε την άποψή σας

Σχόλια

Γίνε Μέλος
Αγοράζοντας μια συνδρομή, στηρίζεται τη προσπάθειά μας και γίνεστε ενεργό μέλος της ομάδας μας (κίνημα). Θα λάβετε και τα δύο παρακάτω πλεονεκτήματα:

1. Θα μπορείτε να μελετάτε τα άρθρα/αναλύσεις χωρίς να βλέπετε διαφημίσεις (χωρίς περισπασμούς δηλαδή).

2. Θα μπορείτε να τα εκτυπώνετε ή/και να τα αποθηκεύετε σε μορφή PDF (για να τα έχετε πάντα δικά σας).

Αντιαμβανόμαστε πως δεν μπορεί ο καθένας να γίνει συνδρομητής. Για το λόγο αυτό, όσοι από εσάς είσαστε σε θέση να υποστηρίξετε το όραμά μας, θα βοηθάτε και εκείνους που δεν μπορούν να συνδράμουν άμεσα.
×
Don`t copy text!