TWITTER, το SMS του διαδικτύου – The Analyst

TWITTER, το SMS του διαδικτύου

Email this page.
Twitter. Town Hall, Dorsey & Obama

Ένα νέο θαύμα τεχνολογικής εξέλιξης και καινοτομίας – άξιο επένδυσης ή ακόμη ένα «εργαλείο» των αμερικανικών δυνάμεων;
*Στη φωτογραφία: Dorsey και Obama, Town Hall, 2011

(To άρθρο αποτελείται από 2 Σελίδες)

Την περασμένη Πέμπτη 7/11, η Twitter Inc. πραγματοποίησε την αρχική της δημόσια εγγραφή στον NYSE (New York Stock Exchange). Η επιτυχία ήταν μεγάλη και σε πρώτη φάση δεν υπήρξαν «εκπλήξεις» όπως στην περίπτωση της Facebook. Η τιμή της μετοχής που είχε ως αρχικό στόχο τα $17-20, τελικά έκλεισε στα  $44,92 τη πρώτη ημέρα και έπεσε στα $41,65 τη δεύτερη (μετά από απώλειες 7,24%, με τη λήξη δηλαδή της ασυνήθιστης ευφορίας).

Πρόεδρος της ο κ. Dorsey, ιδρυτικό μέλος της Twitter και κάτοχος πλέον χαρτοφυλακίου αξίας $2 δις, μετά τη δημόσια εγγραφή της εταιρείας. Παρόμοια «μοίρα» επιφύλαξαν οι επενδυτές και στον διευθύνοντα σύμβουλο της Twitter, κ. Dick Costolo, που χαίρει πλέον της προσωπικής του περιουσίας που αγγίζει τα $370 εκ.

Η συνολική κεφαλαιοποίηση (αξία) της Twitter Inc. τη Παρασκευή 8/11, έφθασε τα $23 δις (με την Facebook σήμερα να έχει αξία $115 δις).

To μεγάλο λοιπόν ερώτημα είναι, εάν η εταιρεία «αξίζει» μια τέτοια αποτίμηση. Η ερώτηση αυτή φυσικά είναι δύσκολο να απαντηθεί, αφού τα στοιχεία είναι λιγοστά. Η προσπάθεια όμως θα γίνει.

 .

Εισαγωγή

Το Twitter, ως πλατφόρμα, αποτελεί ένα μέσον κοινωνικής δικτύωσης, με βασικό κανόνα διαφοροποίησης τον περιορισμό στους χαρακτήρες κάθε μηνύματος που συντάσσει ο χρήστης. Το όριο αυτό τοποθετείται στους 140 χαρακτήρες, ένας από τους λόγος που το Twitter συχνά χαρακτηρίζεται και ως το SMS του διαδικτύου. Ο σκοπός χρήσης ποικίλει:

.

Περιεχόμενο Tweets

Ειδήσεις 3.60%, Spam 3.75%, Ατομική προβολή 5.86%, Κουβέντα χωρίς ουσία 40.1%, Συζητήσεις 37.55%, Μεταφορά αξίας (πχ. γνώσεις, επαγγελματικές συμβουλές κλπ.) 8.70%

 .

Ο χώρος των κοινωνικών δικτύων (Social Media) αποκτά ραγδαία ανάπτυξη και ενδιαφέρον, ανάμεσα σε όλες της ηλικιακές ομάδες. Το μέλλον είναι φανερά πλέον υποστηρικτής των διαδικτυακών μέσων επικοινωνίας και οι επιχειρήσεις στοχεύουν την επέκταση τους στο χώρο, απομειώνοντας τις δαπάνες marketing στα παραδοσιακά μέσα.

.

Social Media Users growth (yearly)

Ανάπτυξη των Social Media κατά ηλικιακή ομάδα, ανά έτος (2009 – 2010)

.

Η πλατφόρμα του Twitter ιδρύθηκε το 2006 και 3 μήνες αργότερα έκανε την εμφάνισή της δημόσια. Το Φεβρουάριο του 2013 κατάφερε να φθάσει τους 200 εκ. ενεργούς χρήστες – ένα στοιχείο που χρησιμοποιήθηκε και ως δικαιολογητικό για τη τιμή στόχο των $17-20 ανά μετοχή την ημέρα της δημόσιας εγγραφής (αφού οι συνεχιζόμενες ζημίες δεν υπόσχονταν πολλά).

Με έδρα το San Francisco της Καλιφόρνιας, το 2013 έφθασε να απασχολεί τους 2.000 υπαλλήλους. Ο Τζίρος της τους τελευταίους «γεμάτους» 12 μήνες, έφθασε τα $317 εκ., με ζημίες όμως της τάξης των $74 εκ.

 .

Facebook and Twitter data (medium q)

Facebook έναντι Twitter: 1. Τζίρος του τελευταίου «γεμάτου» έτους, 2. Τζίρος τους 2 τελευταίους μήνες πριν από τη δημόσια εγγραφή της κάθε εταιρείας, 3. Καθαρό κέρδος του τελευταίου «γεμάτου» έτους, 4. Ενεργοί χρήστες πριν τη δημόσια εγγραφή.
(*Πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση)

Για τη συνέχεια πατήστε στη σελίδα 2…

Γίνε Μέλος
Αγοράζοντας μια συνδρομή, στηρίζεται τη προσπάθειά μας και γίνεστε ενεργό μέλος της ομάδας μας (κίνημα). Θα λάβετε και τα δύο παρακάτω πλεονεκτήματα:

1. Θα μπορείτε να μελετάτε τα άρθρα/αναλύσεις χωρίς να βλέπετε διαφημίσεις (χωρίς περισπασμούς δηλαδή).

2. Θα μπορείτε να τα εκτυπώνετε ή/και να τα αποθηκεύετε σε μορφή PDF (για να τα έχετε πάντα δικά σας).

Αντιαμβανόμαστε πως δεν μπορεί ο καθένας να γίνει συνδρομητής. Για το λόγο αυτό, όσοι από εσάς είσαστε σε θέση να υποστηρίξετε το όραμά μας, θα βοηθάτε και εκείνους που δεν μπορούν να συνδράμουν άμεσα.
×