Μία διαδικτυακή εφαρμογή που είναι ικανή να αλλάξει την Ελλάδα – The Analyst

Μία διαδικτυακή εφαρμογή που είναι ικανή να αλλάξει την Ελλάδα

Email this page.
Print Friendly, PDF & Email

.

Ευρύτερα η επιτυχής υλοποίηση της προτεινόμενης διαδικτυακής εφαρμογής δίνει εδραία επιχειρήματα υπέρ της άποψης ότι η λύση στην κρίση είναι στα δικά μας χέρια. Δεν θα ζητήσουμε από κανένα να εξασφαλίσει το μέλλον μας, θα το δημιουργήσουμε!

(To άρθρο αποτελείται από 3 Σελίδες)

.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Ο Αριστοτέλης, στα «Πολιτικά» του, ισχυρίζεται ότι «Ο άνευ αρετής άνθρωπος είναι το ανοσιότατο και αγριότατο των όντων». Και στο προηγούμενο άρθρο «Γερμανία: ορθολογισμός ή μεσότητα;» είδαμε ακριβώς την έννοια της αρετής.

Όσοι συμφωνούν, και εναντιώνονται στην σύγχρονη βαρβαρότητα, ας λάβουν υπ’ όψιν τους και το εξής δεδομένο της φύσης : όσο κι αν βελάζουν τα πρόβατα, ο λύκος δεν θα συγκινηθεί.

Η αντιπρόταση που αναπτύχθηκε ήταν μία ισχυρή συνωμοσία βασιζόμενη όχι σε ηθικολογικά κηρύγματα και διαμαρτυρίες, αλλά σε καλομελετημένες ανταγωνιστικές δράσεις. Δούρειος Ίππος. Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία και άμεσες στοχευμένες δράσεις. Κερδοφόρες.

Στο παρόν άρθρο θα δούμε κάτι τελείως διαφορετικό. Μία τεχνολογική εφαρμογή που αξιοποιεί και αναδεικνύει την άλλη κατ’ εξοχήν ελληνική φιλοσοφική οπτική, την αντίληψη της ολότητας. Μέτρο και όλον – αυτό είναι Ελλάδα.

Πρόκειται για μία διαδικτυακή εφαρμογή, που φιλοδοξεί να επιβεβαιώσει έναν ακόμη ισχυρισμό του μεγάλου μας Σταγειρίτη : «Ο Θαλής απέδειξε στους ονειδίζοντες ότι είναι εύκολο στους φιλοσόφους να πλουτίσουν αν θέλουν» …

.

ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Ποια διαδικτυακή εφαρμογή;

Η υπό σχεδιασμό εφαρμογή που κάνει πράξη το «πες μας που πας να σε πάμε», με όλα ανεξαιρέτως τα μέσα μεταφοράς, και με slogan«και άνετα και γρήγορα και οικονομικά».

.

Πώς θα εξυπηρετείται ο πελάτης;

Θα στέλνει μέσω διαδικτύου από πού και πού ακριβώς θέλει να πάει και πότε, και το πρόγραμμα θα τον πληροφορεί πώς μπορεί να φθάσει εγκαίρως (δρομολόγια, χρόνος, κόστος κ.λ.π.). Αυτή είναι η βασική εξυπηρέτηση.

Ο πελάτης θα μπορεί να έχει αποθηκεύσει το «προφίλ» των προτιμήσεών του στις μετακινήσεις, ώστε να λαμβάνονται υπ’ όψιν στην σύνθετη διαδρομή που υποδεικνύει το πρόγραμμα και τις τυχόν εναλλακτικές. Αυτή είναι η βασική πρόσθετη εξυπηρέτηση.

Περαιτέρω εφικτές εξυπηρετήσεις, ανάλογα με την φάση ανάπτυξης της εφαρμογής και την ανταπόκριση της πελατείας είναι ενδεικτικά :

.

–          Κρατήσεις-πληρωμές των μέσων μεταφοράς (π.χ. ταξί, αεροπλάνο)

–          Κρατήσεις-πληρωμές στον προορισμό (π.χ. θέατρο, γήπεδο, ξενοδοχείο)

–          Εξυπηρέτηση τακτικών μετακινήσεων (π.χ. σπίτι-δουλειά)

–          Παρακολούθηση της εύρυθμης μεταφοράς (π.χ. με GPS)

–          Ασφάλιση της μεταφοράς (π.χ. σε περίπτωση ματαίωσης δρομολογίου).

.

Τί αντίστοιχο υπάρχει σήμερα;

Στη χώρα μας υπάρχουν απλές εφαρμογές για εύρεση συνδυασμού πτήσεων και κρατήσεις-πληρωμές σε αεροπορικές μετακινήσεις. Επίσης πολλοί φορείς δημοσίων συγκοινωνιών παρέχουν μέσω διαδικτύου πληροφορίες και κρατήσεις-πληρωμές για τις δικές τους εξυπηρετήσεις. Στο χώρο των ταξί, υπάρχουν τηλεφωνικές ανταποκρίσεις σε ανάγκες πελατών.

Σήμερα δεν είναι και τόσο εύκολο να επιλεγεί εμπειρικά η βέλτιστη διαδρομή. Πολλοί π.χ. πηγαίνουν από την Κορινθία στους Αμπελόκηπους με τον Προαστιακό μέσω Σταθμού Λαρίσης, αντί μέσω Δουκίσσης Πλακεντίας.

Στο εξωτερικό υπάρχουν εφαρμογές σύνθετης πληροφόρησης και κρατήσεων-πληρωμών για διάφορα μέσα, αλλά μεμονωμένα.

.

Τι το νέο προτείνεται;

Η πρόταση έχει δύο βασικές καινοτομίες.

Πρώτον, επιχειρείται συνολική εξυπηρέτηση του πελάτη, για ολόκληρο το ταξίδι του. Το αναλυτικό «φύλλο πορείας» που θα του αποστέλλεται ηλεκτρονικά θα μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα. Από ειδικά υπολογισμένη πεζοπορία και parkingγια το Ι.Χ. μέχρι κρατήσεις σε καράβια και αεροπλάνα.

Δεύτερον, επιχειρείται η επιβλητική είσοδος των μηχανικών στον επιχειρηματικό χώρο – μαζί και η λεγόμενη «ηθική του επιστήμονα». Αυτό σημαίνει δόμηση παραγωγικών πληροφοριακών βάσεων (G.I.S. κ.λ.π.), επίλυση σύνθετων προβλημάτων μεταφοράς (transportationproblem) και – κυρίως – δημιουργικές λύσεις αναβάθμισης των μεταφορών. Η «άσκηση» είναι εμφανώς για καλούς μηχανικούς. Οργανωμένους γεωπληροφορικούς και ευφυείς συγκοινωνιολόγους

To άρθρο αποτελείται από 3 Σελίδες (…)

Ανοιχτή Συνδρομή
Εμείς την ορεξη και την εργατικότητα την έχουμε. ‘Οραμα διαθέτουμε. Γνώσεις αρκετές. Στηρίξτε τη προσπάθειά μας να γίνουμε ο καταλύτης, για τη συλλογική εξέλιξη της κοινωνίας και της χώρας μας.
*Σχεδιάζουμε να "ανταμείψουμε" τους Συνδρομητές μας σύντομα για την υποστήριξή τους.
Αντιαμβανόμαστε πως δεν μπορεί ο καθένας να γίνει συνδρομητής. Για το λόγο αυτό, όσοι από εσάς είσαστε σε θέση να υποστηρίξετε το όραμά μας, θα βοηθάτε και εκείνους που δεν μπορούν να συνδράμουν άμεσα.
×